.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دروازه بان مازندراني در یک قدمی پرسپولیس
حذف ذوب آهن از لیگ قهرمانان آسیا، بیشتر از آنکه هواداران استقلال را سرمست کند، به مذاق باشگاه پرسپولیس خوش آمد.

پیروزی استقلال مقابل ذوب آهن یکی از شروطی بود که باشگاه اصفهانی برای انتقال قرضی شهاب گردان (دروازه بان مازندراني که این روزها به شدت با مسؤولان ذوب آهن به مشکل خورده) به باشگاه پرسپولیس پیش روی سرخها گذاشت.
اما شاید خود ذوبی ها هم تصور نمی کردند در اولین قدم، در میدانی که همیشه در آن با خوش اقبالی روبه رو بودند، مقابل استقلال حریفی دست و پا بسته و از پیش باخته باشند. ذوب آهن هر چند که مدتهاست در مشکلات مالی غرق شده، اما حداقل پیشینه ای که از این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به چشم می خورد، آنها را امیدوار می کرد که مقابل استقلال از شانس بیشتری سود ببرند.
حالا پرسپولیس دومین تور آسیایی خود را برای یکی دیگر از ملی پوشان پهن کرده است. این بار پس از مهرداد پولادی که با وسوسه حضور مصطفی دنیزلی سر از پرسپولیس درآورد، شهاب گردان است که روز و شب خود را با رؤیای مذاکره با پرسپولیسی ها سر می کند. اما آیا صرف تمایل گردان و پرسپولیس برای این انتقال کفایت می کند؟
انتقال گردان به پرسپولیس به معنی همان بیرون ماندن دوباره او از بازی های لیگ است. دروازه بان دوم تیم ملی هر چند که این روزها به یک نیمکت نشین محض برای جانشین جوان خود تبدیل شده، اما این را هم می داند که حضورش در پرسپولیس، باقی ماندن شانس او برای بازی در لیگ را از وی خواهد گرفت و تا آغاز رقابتهای انتخابی جام جهانی، به او فقط برای حضور در 6 بازی فرصت خواهد رسید. اما او باز هم برای جدایی از ذوب آهن چنگ و دندان تیز کرده. حداقل می داند که جدایی اش از ذوب آهن، او را برای فصل آینده هم آزاد خواهد کرد و درست مثل مهرداد پولادی از این اقبال برخوردار خواهد شد که با پایان لیگ، با خیالی آسوده پای میز مذاکره با پرسپولیس بنشیند.
اما ذوبی ها هم از این انتقال به دنبال منافعی خاص هستند. باشگاهی که همیشه به لحاظ مالی صاحب ایده آل ترین وضعیت ممکن بود، حالا نه تنها با مشکلات جدی مالی روبه رو شده که حتی یکی از بدهکارترین باشگاه های کشور محسوب می شود. همین باعث می شود ذوب آهن که همیشه آماده خرید بهترینهای لیگ بود، این بار برای فروش یکی از بازیکنانش و پیدا کردن راهی برای درآمدزایی، وارد بازار شود. جنس فروخته شده اش هم شهاب گردان است.
برای شهاب و آزاد کردن او و انتقالش به پرسپولیس، مبلغی در حدود 400 میلیون تومان مطالبه کرده اند که این چیزی است کمی بالاتر از سقف قرارداد بازیکنان در سازمان لیگ! هر چند کسی هم باور ندارد که آن سقف کذایی سازمان لیگ را کسی رعایت کرده باشد، اما با همین فروش گردان برای یک سوم لیگ و درآمد 400 میلیونی، مدیران ذوب آهن امیدوار می شوند که گوشه ای از بدهی های معوقه خود را پرداخت کنند. 400 میلیون تومان، زمانی فقط نیمی از پاداش بردهای این تیم می شد و حالا همین رقم برای مدیریتی که توان تسویه حساب با هتلهای طلبکار و شرکتهای هواپیمایی را هم ندارد، رقمی قابل توجه است.
اما این داستان یک سوی دیگر هم دارد. شهاب گردان برای پرسپولیس چقدر آب می خورد؟ 400 میلیون هزینه برای رضایتنامه، 180 میلیون برای قرارداد جدید و آن هم صرفاً برای حضور در 6 بازی لیگ قهرمانان و البته بازگرداندن او به شرایط بازی و آرمانی! این معادله به سود چه کسی است؟ گردان؟ ذوب آهن؟ پرسپولیس؟ تقریباً ذوب آهن بیش از هر کس دیگری در این بین سود می برد. هم از دست بازیکن سرکش خود رها می شود و هم شانس پرداخت گوشه ای از بدهکاری هایش را به دست می آورد. گردان به آرزویش می رسد و پرسپولیس فقط امیدوار می شود دروازه بانی که از هر جای زمین گل می خورد، درون دروازه نخواهد دید!
حضور گردان در پرسپولیس 2 شرط داشت. اول حذف ذوب آهن که اتفاق افتاد و دومی پرداخت نقدی 400 میلیون تومان! این دومی برای رویانیان حتی از هت تریک زاید در 10 دقیقه هم باور نکردنی تر و دشوارتر است!
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.289 seconds.